دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بیگا مسکو

هتل بیگا مسکو

هتل بیگا مسکو

هتل بیگا مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه بگووی است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی دینامو رسید.

فاصله این هتل از خیابان محبوب آربات، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف و استادیوم المپیک حدود چهار کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 4.3 کیلومتر، میدان سرخ و کاخ کرملین 4.7 کیلومتر و گالری تریتیاکوف 5.7 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله حدود بیست و دو کیلومتری هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، پخش زنده مسابقات ورزشی، اسب سواری، پارکینگ خصوصی، سالن بدن‌سازی با مربی شخصی، سالن ماساژ و سولاریوم، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در هتل، مجموعه عروسی، اتاق‌ها و محوطه غیر سیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

هتل بیگا مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل بوتیک گرادا مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *