دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پترزبورگز الجی سن پترزبورگ

هتل پترزبورگز الجی سن پترزبورگ

هتل پترزبورگز الجی سن پترزبورگ

هتل پترزبورگز الجی سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه داستایوفسکی رسید.

موزه فابرژه تنها پانصد متر، موزه روس 1.2 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 1.4 کیلومتر، باغ تابستانی 1.7 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی حدود دو کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 2.2 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس 2.6 کیلومتر و تئاتر مارینسکی 2.8 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

آشپزخانه مشترک، تور پیاده‌روی، کافه، فروشگاه در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، لابی و جعبه ایمنی، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر از جمله امکانات و خدمات توریستی در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه در اطراف هتل نیز رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان وجود دارد.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان امتیاز 9.4 را توسط آنان کسب نماید.

هتل لیگوتل سن پترزبورگ

برای کسانی که به بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی و آشنایی با فرهنگ و هنر ملل مختلف علاقه دارند، این هتل می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

دیدن تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *