دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کلایدوسکوپ آن رابینستون 13 سن پترزبورگ

هتل کلایدوسکوپ آن رابینستون 13 سن پترزبورگ

هتل کلایدوسکوپ آن رابینستون 13 سن پترزبورگ

هتل کلایدوسکوپ آن رابینستون 13 سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که تنها چهارصد متر از موزه داستایوفسکی فاصله دارد.

موزه فابرژه ششصد متر، موزه روس 1.2 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 1.4 کیلومتر، باغ تابستانی 1.8 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک حدود دو کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس 2.6 کیلومتر و تئاتر مارینسکی 2.7 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تختبا شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، گاوصندوق، سسیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه با وسایل آشپزی مانند ماکرویو و کتری برقی و یخچال، حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پارکینگ در دسترس، تخته بازی و پازل، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی و ضد صدا و لابی از جمله امکانات هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و برق کفش، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل کلایدوسکوپ آن رابینستون 13 سن پترزبورگ

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود در اطراف هتل نیز رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان وجود دارد.

هتل راگمانینوف سن پترزبورگ

دیدن تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *