دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل لیکی لافت سن پترزبورگ

هتل لیکی لافت سن پترزبورگ

هتل لیکی لافت سن پترزبورگ

هتل لیکی لافت سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که با چند دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به باغ تابستانی دسترسی یافت.

از طرفی موزه فابرژه 1.2 کیلومتر، موزه روس 1.4 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 1.5 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی 2.3 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک حدود سه کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکای نیز حدود چهار کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود هفده کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی و امکانات چای و قهوه در اتاق، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

تورهای پیاده‌روی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، کافه، پارکینگ عمومی در سایت، تخته بازی و پازل، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی و ضد صدا، مجموعه عروسی، لابی و دستگاه وندینگ نوشیدنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو و خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل دمات سن پترزبورگ

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

بازدید از ارزانترین تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *