دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل لیگوتل سن پترزبورگ

هتل لیگوتل سن پترزبورگ

هتل لیگوتل سن پترزبورگ

هتل لیگوتل سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه داستایوفسکی رسید.

از طرفی موزه فابرژه حدود یک کیلومتر، موزه روس و کلیسای منجی بر خون حدود دو کیلومتر، باغ تابستانی 2.2 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی 2.8 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک سه کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکی حدود 3.5 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

تورهای پیاده‌روی، کتابخانه، رستوران و کافه، پارکینگ در دسترس، اتاق‌های غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل لیگوتل سن پترزبورگ

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل سفارش دهند.

هتل دالیسی سن پترزبورگ

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 9.4 را توسط آنان کسب نماید.

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *