دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل یوپیتر سن پترزبورگ

هتل یوپیتر سن پترزبورگ

هتل یوپیتر سن پترزبورگ

هتل یوپیتر سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و مدرن در مرکز شهر سن پترزبورگ است که با ده دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به موزه داستایوفسکی رسید.

موزه فابرژه دو کیلومتر، موزه روس 2.7 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون و باغ تابستانی حدود سه کیلومتر، موزه هرمیتاژ 3.4 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس و کلیسای سنت ایزاک و کاخ زمستانی 3.5 کیلومتر و تئاتر مارینسکی 3.7 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود چهارده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

مبلمان فضای باز، پخش زنده مسابقات ورزشی، سرگرمی شبانه، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، کتاب و دی وی دی و موسیقی کودکانه، تخته بازی و پازل، فروشگاه در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل یوپیتر سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری، سرویس نگهداری کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و وایفای رایگان پر سرعت نیز در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل دالیسی سن پترزبورگ

امتیاز این هتل در بین مهمانان 8.4 برآورد شده است.

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *