دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پالمیرا بیزنس کلاب مسکو

هتل پالمیرا بیزنس کلاب مسکو

هتل پالمیرا بیزنس کلاب مسکو

هتل پالمیرا بیزنس کلاب مسکو هتلی لوکس و بسیار مدرن است که حدود شش کیلومتر از مرکز شهر فاصله داشته و با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کاخ ایروان رسید.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف حدود پنج کیلومتر، کاخ کرملین شش کیلومتر، خیابان محبوب آربات 6.2 کیلومتر، میدان سرخ 6.3 کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی هفت کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که حدود بیست و چهار کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل پالمیرا بیزنس کلاب مسکو

بعضی از اتاق‌ها نیز دارای آشپرخانه و کتری برقی می‌باشند.

تراس، پخش زنده مسابقات ورزشی، پخش موسیقی زنده، کلاپ و سرگرمی‌های شبانه، کارائوکه، رستوران، بار و کافه، سالن ماساژ و بدن‌سازی، حمام ترک، جکوزی، سونا، اسپا و سلامتی، دستگاه خودپرداز، سالن کنفرانس و جلسه، پارکینگ، فروشگاه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضدصدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، سالن آرایش و زیبایی، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات هتل می‌باشند.

هتل پالمیرا بیزنس کلاب مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین و دوچرخه، فکس و فتوکپی، پازل و تخته بازی، برق کفش و خدمات خانه‌داری، سرویس اتو و خشکشویی، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان نیز در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل اسکوایر مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *