سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اسکوایر مسکو

هتل اسکوایر مسکو

هتل اسکوایر مسکو

هتل اسکوایر مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه تورسکوی مسکو درست در مرکز شهر واقع شده و تنها چهارصد متر از ایستگاه متروی تروبنایا فاصله دارد.

با ده دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به تئاتر معروف بولشوی و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف و با پانزده دقیقه پیاده‌روی به مجتمع تجاری GUM، میدان سرخ، استادیوم المپیک و کاخ کرملین رسید.

خیابان محبوب آربات 2.5 کیلومتر و گالری تریتیاکوف سه کیلومتر از هتل فاصله دارد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو با بیست و پنج کیلومتر فاصله و سپس فرودگاه ونوکووا با بیست و هفت کیلومتر فاصله می‌باشد.

در تمامی اتاق‌های زیبای این هتل که با دکوراسیونی شیک طراحی و تزیین شده‌اند تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل اسکوایر مسکو

کافی‌شاپ، پارکینگ خصوصی، مجموعه عروسی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، تحویل مواد غذایی، فکس و فتوکپی، روم سرویس و خدمات خانه‌داری، سرویس اتو، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز جهت رفاه بیشتر مهمانان ارائه می‌شود.

مهمانان به محض استقرار در هتل می‌توانند از وایفای رایگان پرسرعت در هتل بهره‌مند شوند.

میز پذیرش 24 ساعته و خدمه‌ای که توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و روسی را دارند از دیگر امکانات تدارک دیده شده در هتل می‌باشند.

هتل دینستی مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

امتیاز این هتل برای ارائه خدمات اقامتی و رفاهی مناسب، توسط مهمانان 9.2 برآورد شده است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *