سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل ایبیس پاولتسکایا مسکو

هتل ایبیس پاولتسکایا مسکو

هتل ایبیس پاولتسکایا مسکو

هتل ایبیس پاولتسکایا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار زیبا از مجموعه هتل‌های لوکس آیبس است و در فاصله حدود سه کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف دو کیلومتر، صومعه دونسکوی 2.4 کیلومتر، کاخ کرملین 3.3 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ 3.5 کیلومتر، خیابان محبوب آربات چهار کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی 4.2 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که حدود بیست و پنج کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن هتل که با طراحی‌ها مد روز تزینن شده است تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، دستگاه خودپرداز، تخته بازی و پازل، کتاب و دی وی دی و موسیقی کودکانه، مرکز تجاری، اتاق‌های و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا و آلرژیک و لابی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل ایبیس پاولتسکایا مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، ناهار بسته بندی شده، خدمات خانه‌داری و روم سرویس، واکس کفش، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و تبدیل ارز نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سر می‌شود و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران مدرن هتل و انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات و میوه‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل بالتسشوگ کمپینسکی مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *