دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پی آر میاسنیتسکی مسکو

هتل پی آر میاسنیتسکی مسکو

هتل پی آر میاسنیتسکی مسکو

هتل پی آر میاسنیتسکی مسکو هتلی لوکس و بسیار مدرن است که درست در مرکز شهر مسکو و فاصله هفتصد متری از فروشگاه مرکزی Children’s Store قرار گرفته است.

از طرفی فاصله این هتل از تئاتر معروف بولشوی یک کیلومتر، میدان سرخ 1.3 کیلومتر، کاخ کرملین 1.6 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 1.6 کیلومتر، استادیوم المپیک دو کیلومتر و خیابان محبوب آربات سه کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که حدود بیست و شش کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، قهوه‌ساز، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کافی‌شاپ و بطری آب، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی و ضد صدا، لابی، جعبه ایمنی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و برق کفش، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در رستوران نزدیک به هتل به نام مارکت پالاس میل نمایند در حالیکه رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای شیک و مد روز بسیاری نیز در نزدیکی هتل برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان و تفریح و سرگرمی آنان نیز وجود دارد.

هتل هالیدی این مسکو سوشفسکی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *