سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل تایوژنی مسکو

هتل تایوژنی مسکو

هتل تایوژنی مسکو

هتل تایوژنی مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در فاصله پانزده کیلومتری از مرکز شهر است و با پانزده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی مایکینینی رسید.

کارائوکه، میز و زمین تنیس، بیلیارد، سالن ماساژ، حمام ترک، سونا و جکوزی، اسپا و سلامتی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، دستگاه خودپرداز، فروشگاه در هتل، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی تنها بخشی از امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل تایوژنی مسکو

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و روم سرویس، کنترل ورود و خروج نیز جهت رفاه بیشتر مهمانان ارائه می‌شود.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

با این وجود رستوران هتل با داشتن محیطی آرام و دلپذیر شما را به سرو انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن به انواع نوشیدنی‌ها دعوت خواهند نمود.

شما به محض استقرار می‌توانید از وایفای رایگان پر سرعت نیز بهره‌مند شوید.

فاصله این هتل از خیابان محبوب آربات 14.3 کیلومتر، استادیوم المپیک 14.4 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 14.6 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی پانزده کیلومتر، میدان سرخ، مجتمع تجاری GUM و کاخ کرملین 15.5 کیلومتر و پارک زیبای زاریادی شانزده کیلومتر می‌باشد.

با بیست دقیقه رانندگی از هتل می‌توان به فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو و با نیم ساعت رانندگی می‌توان به فرودگاه بین‌المللی ونوکووا دسترسی یافت.

این هتل دارای اتاق‌های زیبایی است که با دکوراسیونی بسیار شیک طراحی و تزیین شده‌اند و مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کتری برقی با امکانات چای و قهوه و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

هتل آربات این مسکو

میز پذیرش این هتل 24 ساعته در حال ارائه خدمات به مهمانان می‌باشد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *