سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل فلیگل مسکو

هتل فلیگل مسکو

هتل فلیگل مسکو

هتل فلیگل مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و زیبا در منطقه باسمانی است که با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کتابخانه تاریخی دولت و ایستگاه متروی لیوبیانکا رسید.

فاصله این هتل از تئاتر معروف بولشوی و مجتمع تجاری GUM و پارک زیبای زاریادی یک کیلومتر، میدان سرخ 1.2 کیلومتر، کاخ کرملین 1.5 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف دو کیلومتر، گالری تریتیاکوف 2.3 کیلومتر، استادیوم المپیک 2.4 کیلومتر و خیابان محبوب آربات سه کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو با بیست و هفت کیلومتر فاصله و سپس ونوکووا با بیست و هشت کیلومتر فاصله می‌باشد.

هتل فلیگل مسکو

از جمله امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در هتل فلیگل می‌توان به کافی‌شاپ، پارکینگ عمومی در سایت، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، روزنامه، کنترل ورود و خروج، خدمات خانه‌داری و سرویس اتو، فکس و فتوکپی و ذخیره سازی چمدان اشاره نمود.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینیبار، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

مهمانان به محض استقرار در هتل می‌توانند از وایفای رایگان پرسرعت بهره‌مند شوند.

میز پذیرش هتل فلیگل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هرچند صبحانه در بوفه هتل سرو می‌شود اما مهمانان می‌توانند در رستوران‌های اطراف هتل صبحانه، ناهار یا شام خود را میل نمایند و یا در بارها و میله‌ها به تفریح و سرگرمی بپردازند.

هتل ایزمایلو آلفا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *