دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل ایزمایلوو بتا مسکو

هتل ایزمایلوو بتا مسکو

هتل ایزمایلوو بتا مسکو

هتل ایزمایلوو بتا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن از مجموعه هتل‌های ایزمایلوو است که در فاصله حدود نه کیلومتری از مرکز شهر مسکو واقع شده است.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک 7.6 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 7.8 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 8.7 کیلومتر، میدان سرخ نه کیلومتر، کاخ کرملین 9.2 کیلومتر، گالری تریتیاکوف 9.6 کیلومتر و خیابان محبوب آربات 10.6 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله بیست و نه کیلومتری هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی با امکانات چای و قهوه و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل ایزمایلوو بتا مسکو

رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی، سالن ماساژ و سولاریوم، دستگاه خودپرداز، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در هتل، سالن آرایش و زیبایی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشد.

هتل ایزمایلوو بتا مسکو

همچنین خدماتی نظیر روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، اسپاینایی، فرانسوی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

هتل کامونیکای مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *