دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل هالیدی این اکسپرس پاولتسکایا مسکو

هتل هالیدی این اکسپرس پاولتسکایا مسکو

هتل هالیدی این اکسپرس پاولتسکایا مسکو

هتل هالیدی این اکسپرس پاولتسکایا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه زاموسکوورچی است که حدود سه کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف 2.2 کیلومتر، صومعه دونسکوی 2.7 کیلومتر، کاخ کرملین 3.3 کیلومتر، میدان سرخ 3.5 کیلومتر، خیابان محبوب آربات و تئاتر معروف بولشوی چهار کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله حدود بیست و شش کیلومتری از این هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی با امکانات چای و قهوه و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، دستگاه خودپرداز، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

هتل هالیدی این اکسپرس پاولتسکایا مسکو

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، کنترل ورود و خروج، خدمات خانه‌داری و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل موسوز سنتر مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *