دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل ماترشکا مسکو

هتل ماترشکا مسکو

هتل ماترشکا مسکو

هتل ماترشکا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر مسکو است که تنها دویست متر از تئاتر معروف بولشوی فاصله دارد.

با ده دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توان به فروشگاه معروف GUM، میدان سرخ و کاخ کرملین رسید.

از طرفی فاصله این هتل از خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف و گالری تریتیاکوف حدود دو کیلومتر، خیابان محبوب آربات 2.2 کیلومتر و استادیوم المپیک 2.4 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله بیست و شش کیلومتری هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، کلاب شبانه و کارائوکه، رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی در سایت، دستگاه خودپرداز، سالن آرایش و زیبایی، فروشگاه در هتل، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن و لابی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل ماترشکا مسکو

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، روم سرویس، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و برق کفش، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و میز تور نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل برسکو مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *