دوشنبه 6 فروردین 1403
محبوب ترین و خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

محبوب ترین و خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

محبوب ترین و خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

افرادی که به کشور ایتالیا می روند مایل هستند تا در مورد خاص ترین سوغاتی های ایتالیا اطلاع داشته باشند که بیشتر افراد مایل هستند حتی برای یکبار هم که شده به این کشور بروند و بتوانند از نزدیک شهرهای زیبای آن را مشاهده کنند.

البته زمانی که شما به یک کشوری می روید باید از سوغاتی های آن هم مطلع باشید.

به همین دلیل در ادامه برخی از مشهورترین سوغاتی های ایتالیا را نام می بریم.

برای بازدید از تور ایتالیا کلیک کنید.

معرفی سوغاتی ها

همانطوری که بیان کردیم بیشتر افرادی که به کشور ایتالیا می روند مایل هستند تا در مورد سوغاتی های ایتالیا اطلاعات بیشتری داشته باشند.

آنها باید با آگاهی کامل خریدهای خود را انجام دهند و به سراغ وسایل اضافی که می توانند آنها را در کشورهای دیگر هم پیدا کنند نباشند.

در ادامه برخی از سوغاتی های ایتالیا را نام می بریم.

لباس هایی با بهترین برندهای دنیا

یکی از معروفترین سوغاتی های ایتالیا لباس هایی می باشد که شما می توانید آنها را در برندهای مختلف دنیا و با قیمتی مناسب در ایتالیا پیدا کنید.

شهر میلان یکی از شهرهای ایتالیا می باشد که آن را به عنوان مرکز مد اروپا می شناسند.

بیشتر برندهای مد دنیا در لباس و لوازم آرایشی در این شهر فعالیت گسترده ای دارند و محصولات خود را با قیمتی بالاتر به کشورهای دیگر صادر می کنند. هرچند که قیمت آنها به طور کلی بالا می باشد.

به افرادی که قصد دارند در کشور ایتالیا به گردشگری بپردازند توصیه می کنیم که اگر شرایط مالی مناسبی دارند حتما از لباس ها و لوازم آرایشی های برند کشور ایتالیا خرید کنند، چرا که این لباس ها از آنجایی که در قلب کشور ایتالیا تولید می شود دارای بهترین کیفیت می باشد.

چرم

محبوب ترین و خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

محله توسکانی در ایتالیا به تولیدات چرمی مرغوبش شهرت دارد و محصولاتی مانند کیف، کیف پول، کمربند، دستکش و کفش را تولید می کند که از سوغاتی های ایتالیایی هستند.

بررسی هزینه های زندگی در ترکیه

یکی از شیک ترین انتخاب ها برای سوغاتی (هر چند ممکن است کمی گران تمام شود) خرید کیف پول چرمی دست دوز برای خانم ها و آقایان است.

اگر بازدید از شهر فلورانس در برنامه سفرتان جای می گیرد هنگام بازدید از Roma و Piazza Della Repubblica که هر دو نزدیک هم و در مرکز شهر قرار دارند می توانید چرم های خوبی را تهیه کنید.

عطر

محبوب ترین و خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

یکی دیگر از مشهورترین سوغاتی های ایتالیا که مانند لباس های آن دارای کیفیت بسیار عالی می باشد عطرهای آن می باشد.

بیشتر برندهای مشهوری که در تولید عطر فعالیت دارند در این کشور هستند و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند.

البته برخی از عطرهایی که در این کشور وجود دارد و شما می توانید آنها را تهیه کنید، عطرهایی می باشند که از عصاره گل ها و گیاهان تولید می شوند که آنها را می توانید در برخی از فروشگاه های شهر رم پیدا کنید.

چاقو

یکی از مناسب ترین سوغاتی هایی ایتالیا چاقوهای این کشور هستند که البته هم برای استفاده در آشپزخانه مناسبند و هم می توانند زیبایی بخش کلکسیونتان شوند.

در ساردینیا چندین مغازه چاقو فروشی با کیفیت وجود دارد که مشهورترینشان Pattada، Desulo، Gavoi و Dorgali هستند.

استیلی که از آن برای ساخت چاقو استفاده می شود بسیار مرغوب است و به سختی کند می شود.

اگرچه ممکن است قیمت اجناس کمی گران باشد اما سوغاتی هایی همیشگی هستند.

شیشه های مورانو

محبوب ترین و خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

یکی از محصولات بسیار زیبا و کیمیایی که در این کشور تولید می شود ولی در موج جهانی سوغاتی های ایتالیا قرار نگرفته است شیشه های مورانو می باشد.

هر قطعه از این شیشه ها بسیار منحصر به فرد می باشد و شما اگر یکی از آنها را تهیه کنید مطمئن باشید که آن را در جایی دیگر نخواهید دید چرا که دست ساز می باشند و بسیار در ساخت آنها دقت می شود.

این سوغاتی یکی از قدیمی ترین محصولات کشور ایتالیا می باشد و از سال 982 میلادی در شهر ونیز تولید می شده است، بنابراین اگر شما می خواهید یکی از قدیمی ترین سوغاتی های این کشور را داشته باشید و برای دوستان خود تهیه کنید شیشه های مورانو بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

گروه هتل های پارس

شیشه های مورانو در وسایل گوناگونی مانند، فنجان، گلدان، چراغ، زیورآلات، ساعت و … به کار می رود.

سرامیک و سفال

محبوب ترین و خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

سرامیک ها و سفال های کشف شده در کشور ایتالیا از قدیمی ترین دست سازهای بشر در جهان هستند و جای تعجب نیست که این محصولات امروز تبدیل به یکی از بهترین سوغاتی های ایتالیا شده اند.

سرامیک های رنگارنگ در شکل های بسیار متنوع و تقریبا با هر کاربردی که اشیا سفالی می توانند داشته باشند در کارگاه های تاریخی فلورانس پیدا می شود.

در سیسیلی (Sicily) سرامیک ‌های با طراحی Moors’ head، در موندوی ظروف با طرح معروف خروس و ظروف Capodimonte در ناپل از آثار قابل توجه هستند.

اگر چه تولید ظروف سرامیکی در شهرهای کمی از ایتالیا رواج داشته اما با گسترش صنعت گردشگری و تقاضای زیاد بازار امروز در همه کشور سرامیک های مرغوب ایتالیایی فروخته می شود که بیشترشان از Piedmont یا ساردینیا به آن مناطق آمده اند.

رومیزی پروجا

یکی از سوغاتی های ایتالیا که باید آن را تهیه کنید رومیزی پروجا می باشد.

این کشور رومیزی های متنوعی را تولید می کند ولی رومیزی های پروجا از جمله رومیزی هایی می باشد که قدمت آن بسیار زیاد است و به قرن دوازدهم باز می گردد، از این رو یکی از معروف ترین سوغاتی های این کشور محسوب می شود.

پارچه ای که در ساخت این رومیزی به کار می رود لنین می باشد که آن را در طرح های مختلف هندسی، شکل حیوان و انسان و … تولید می کنند.

این رومیزی ها سنتی می باشند و به قدری در بین مردم این کشور محبوبیت دارند که بیشتر نقاش های معروف دنیا در این رومیزی ها طرح های خود را به کار برده اند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *