دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پولستروو سن پترزبورگ

هتل پولستروو سن پترزبورگ

هتل پولستروو سن پترزبورگ

هتل پولستروو سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه کالینینسکی سن پترزبورگ است که حدود پنج کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد.

باغ تابستانی 4.4 کیلومتر، موزه روس، کلیسای منجی بر خون و موزه فابرژه پنج کیلومتر، کاخ زمستانی و موزه هرمیتاژ 5.6 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 6.4 کیلومتر، تئاتر مارینسکی 7.5 کیلومتر و کلیسای سنت نیکولاس 7.6 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود بیست و یک کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، کتری برقی و امکانات چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، میز تنیس، رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی در سایت، سالن بدن‌سازی و ماساژ، سونا و سولاریوم، سالن کنفرانس و جلسه، سالن آرایش و زیبایی، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، فروشگاه در سایت، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، دستگاه خودپرداز، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشد.

هتل پولستروو سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، روم سرویس و خدمات خانه‌داری، برق کفش، سرویس اتو و خشکشویی، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، تبدیل ارز، کرایه دوچرخه و وایفای رایگان نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل پولستروو سن پترزبورگ

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل اربیتال سن پترزبورگ

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

رستوران هتل نیز با انواع غذاهای اروپایی، ژاپنی و چینی از مهمانان پذیرایی خواهد نمود.

دیدن تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *