دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل اربیتال سن پترزبورگ

هتل اربیتال سن پترزبورگ

هتل اربیتال سن پترزبورگ

هتل اربیتال سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه پریمورسکی سن پترزبورگ است که حدود شش کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد.

فاصله باغ تابستانی از این هتل شش کیلومتر، کاخ زمستانی 6.3 کیلومتر، موزه هرمیتاژ 6.4 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 6.5 کیلومتر، موزه روس 6.7 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک حدود هفت کیلومتر و تئاتر مارینسکای از این هتل حدود هشت کیلومتر می‌باشد.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود بیست و دو کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کتابخانه، میز تنیس، اتاق بازی، رستوران، پارکینگ خصوصی در سایت، محوطه بازی کودکان، تخته بازی و پازل، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی، لابی، دستگاه وندینگ نوشیدنی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، کتاب و موسیقی و دی وی دی برای کودکان، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل سفارش دهند.

هتل هالیدی این اکسپرس سن پترزبورگ سادووایا

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *