دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل سوناتا سن پترزبورگ

هتل سوناتا سن پترزبورگ

هتل سوناتا سن پترزبورگ

هتل سوناتا سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که درست در کنار ایستگاه مترو و موزه داستایوسکی واقع شده است.

از طرفی موزه فابرژه هشتصد متر، موزه روس 1.4 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 1.7 کیلومتر، باغ تابستانی دو کیلومتر، موزه هرمیتاژ 2.2 کیلومتر، کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک 2.3 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس 2.6 کیلومتر و تئاتر معروف مارینسکای 2.7 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی و امکانات چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کافه، پارکینگ خصوصی در سایت با اندکی هزینه اضافی، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی، جعبه ایمنی و دستگاه وندینگ نوشیدنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل سوناتا سن پترزبورگ

همچنین سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، تحویل مواد غذایی، کرایه ماشین، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته می‌باشد.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود در اطراف هتل رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان نیز وجود دارد.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره امتیاز 9.4 را توسط آنان کسب نماید.

هتل آنگل تره سن پترزبورگ

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *