دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل راشیا سن پترزبورگ

هتل راشیا سن پترزبورگ

هتل راشیا سن پترزبورگ

هتل راشیا سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه موسکووسکی سن پترزبورگ است که حدود هفت کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد.

کلیسای سنت نیکولاس شش کیلومتر، تئاتر مارینسکی 6.4 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 7.3 کیلومتر، موزه فابرژه 7.5 کیلومتر، موزه روس 7.8 کیلومتر، موزه هرمیتاژ 7.9 کیلومتر و کاخ زمستانی و کلیسای منجی بر خون حدود هشت کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود هشت کیلومت را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل که ویوی دلپذیری از پارک‌های اطراف را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند، تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی با امکانات چای و قهوه و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تراس، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن بدن‌سازی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، سالن آرایش و زیبایی، فروشگاه در سایت، مجموعه عروسی، لابی، دستگاه خودپرداز، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، ناهار بسته بندی شده، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان پر سرعت در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل مارمارا سن پترزبورگ

مهمانان می‌تواند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و با رو کافه آن با انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی خواهد نمود.

بازدید از ارزانترین تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *