دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل مارمارا سن پترزبورگ

هتل مارمارا سن پترزبورگ

هتل مارمارا سن پترزبورگ

هتل مارمارا سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه ویبورگسکی سن پترزبورگ است که حدود شش کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

باغ تابستانی 5.8 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 6.4 کیلومتر، کاخ زمستانی و موزه روس 6.5 کیلومتر، موزه هرمیتاژ 6.6 کیلومتر، موزه فابرژه حدود هفت کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 7.3 کیلومتر و تئاتر مارینسکی 8.4 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود بیست و دو کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون، نخنخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، میز تنیس، سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ، کلاس یوگا، استخر سرپوشیده، سونا، اسپا و سلامتی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، تخته بازی و پازل، جعبه ایمنی، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی از جمله امکانات هتل می‌باشند.

هتل مارمارا سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، تحویل مواد غذایی، ناهار بسته بندی شده، کرایه ماشین و دوچرخه، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و میز تور نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل مارمارا سن پترزبورگ

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل سو سافیتل سن پترزبورگ

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها از آنان پذیرایی خواهند نمود.

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *