دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بوتیک سن پترزبورگ

هتل بوتیک سن پترزبورگ

هتل بوتیک سن پترزبورگ

هتل بوتیک سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنها چهارصد متر از موزه روس فاصله دارد.

از طرفی با پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به موزه فابرژه و کلیسای منجی بر خون، با کمتر از پانزده دقیقه پیاده‌روی به باغ تابستانی، موزه هرمیتاژ، کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک رسید.

برای رفتن به کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکی مسافتی حدود 2.5 کیلومتر و برای رفتن به فرودگاه بین‌‌المللی پولکوو نیز مسافتی حدود شانزده کیلومتر را طی نمود.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

اتاق‌های غیرسیگاری، لابی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، تحویل مواد غذایی، جعبه ایمنی، روزنامه، فکس و فتوکپی، خدمات خانه‌داری، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل بوتیک سن پترزبورگ

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این و جود در اطراف هتل رستوران‌ها و کافه‌های شیک و مد روز بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان نیز وجود دارد.

دیدن تورهای ارزان روسیه

هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *