دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ

هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ

هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ

هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در ویبورسکی است که حدود سه کیلومتر از مرکز شهر سن پترزبورگ فاصله دارد.

باغ تابستانی 2.4 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون و موزه روس سه کیلومتر، کاخ زمستانی 3.2 کیلومتر، موزه هرمیتاژ 3.3 کیلومتر، موزه فابرژه 3.5 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک چهار کیلومتر، تئاتر مارینسکای و کلیسای سنت نیکولاس نیز حدود پنج کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو هم باید مسافتی حدود نوزده کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، مینیبار، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ

بعضی از اتاق‌های دستگاه پخش دی وی دی نیز دارند.

امکان دوچرخه سواری و پیاده‌روی خارج از هتل، رستوران، بار و کافه، سالن بدن‌سازی، تخته بازی و پازل، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در سایت، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و وی آی پی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، روم سرویس و خدمات خانه‌داری، برق کفش، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و وایفای رایگان در هتل ارائه می‌شود.

هتل لانکستر کورت سن پترزبورگ

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل نیز با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها از آنان پذیرایی خواهد نمود.

هتل اربیتال سن پترزبورگ

امتیاز این هتل در بین مهمانان 8.3 برآورد شده است.

بازدید از ارزانترین تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *