دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل وان اند اونلی د پالم دبی

هتل وان اند اونلی د پالم دبی

هتل وان اند اونلی د پالم دبی

هتل وان اند اونلی د پالم دبی در کشور امارات واقع شده.

این هتل بی نظیر و باشکوه با طراحی بسیار لوکسی در داخل شبه جزیره اختصاصی جزیره پالم قرار گرفته و با امکانات رفاهی بی نظیر، چشم انداز فوق العاده به خط افق آسمان و ساحل اختصاصی منتخب از شما برای تجربه اقامتی لوکس در دبی دعوت می کند.

این هتل فقط 45 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و 70 دقیقه تا فرودگاه بین المللی ابوظبی فاصله دارد و با تنظیم و ارائه خدمات ترانسفر برای هر کدام از این فرودگاه ها، عبور از این مسافت را برای میهمانان بسیار آسان کرده است.

هتل وان اند اونلی د پالم دبی

با قدم گذاشتن در این هتل اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند تعادل و هارمونی بی نظیر از زیبایی و آرامش می باشد، زیبایی که تا به حال نظیر آن را ندیده اید و آرامشی که شاید هنوز تحربه نکرده اید.

با اقامت در این هتل و بهره مندی از امکانات بی نظیرش رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید، از صرف غذا در رستوران های برتر آن لذت ببرید، با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه تناسب اندام آن آرامش ذهنی و طراوت جسمی خود را بازیابید.

با شنا کردن در یکی از استخرهای بی نظیر هتل سرشار از احساس طراوت و زندگی شوید و با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسار پیشرفته آن سلامتی و تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ کنید.

هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *