دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی

هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی

هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی

هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی در قلب منطقه پرهیاهوی جمیرا لِی تاوِرز قرار گرفته و با فاصله 25 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی دارای دسترسی از طریق جاده شیخ زاید نیز می باشد.

این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دقیقاً روبروی منطقه دبی مارینا و تفرجگاه جمیرا بیچ قرار دارد و با دسترسی بسیار آسان به مراز سب و ار اصلی مانند دبی اینترنت سیتی و منطقه آزاد جابل علی می توان مقصد بسیار مناسبی برای انتخاب و اقامت شما در سفرهای اریتان باشد.

این هتل با ارائه اتاق ها، سوئیت ها و آپارتمان های بسیار لوس، رستوران و بارهای برتر و امانات تفریحی و ورزشی بی نظیری مانند استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا و اتاق بخار، آرامشی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی

با استفاده از امانات مناسب و ار بسیار مجهز هتل قرارهای کاری خود را در بهترین شکل ممکن تنظیم و برگزار کنید و خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به دبی را برای خود رقم زنید.

هتل بینینگتن امکانات فوق العاده و قطعاً متناسب با یک هتل پنج ستاره لوس را ارائه می دهد و به پاس همین خدمات و اماناتش موفق به سب گواهینامه برتر تریپ ادوایزُر در سال 2015 شده است.

در نزدیکی هتل انواع تفریحات وجود دارد از جمله ساحل، گلف، تنیس و اسکی وجود دارد که می توانید در طور تور دبی خود از آن لذت ببرید.

جمیرا لیک تاورز برای افرادی که علاقه به غذاخوردن، شبگردی و ساحل دارند گزینه مناسبی می باشد.

هتل فلورا گراند دبی

تراس تفریحی هتل با استخر و سالن بدنسازی مجهز، تراس آفتاب، بوفه کنار استخر، حوضچه‌ی آب گرم، حمام بخار و سونا در طبقه‌ی یازدهم قرار دارد.

اتاق های هتل بینینگتن جمیرا دارای تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، حمام مجهز به دوش و امکانات چای و قهوه ساز می باشند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *