دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل امواج رتانا جمیرا بیچ رزیدنس دبی

هتل امواج رتانا جمیرا بیچ رزیدنس دبی

هتل امواج رتانا جمیرا بیچ رزیدنس دبی

هتل امواج رتانا جمیرا بیچ رزیدنس دبی که فاصله آن تا ساحل به اندازه 1 دقیقه پیاده‌روی است، در محلی فوق‌العاده در امتداد خیابان مشهور سرگرمی‌ها و فروشگاهی “The Walk” در ساحل جمیرا قرار گرفته است.

شما می‌توانید در هتل امواج روتانا Amwaj Rotana Hotel سطح بالایی از آسایش و راحتی را تجربه کنید.

اینترنت وایفای رایگان فقط در فضاهای عمومی هتل قابل دسترس است.

مجموعه‌ای از 301 اتاق مبله شده و سوئیت که شامل اتاق‌های Club Rotana با ارائه خدماتی منحصربفرد و سفارشی برای مهمانان نیز می‌شود، ارائه می‌گردد.

هتل امواج روتانا Amwaj Rotana Hotel دارای بزرگترین اتاق‌ها در امتداد ساحل جمیرا است که به خوبی می‌توان از بالکن آنها خلیج فارس و نخل جمیرا را مشاهده کرد.

در هریک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها انواع امکانات رفاهی شامل دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، وان حمام، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و گاوصندوق قرار داده شده است.

هتل امواج رتانا جمیرا بیچ رزیدنس دبی

رستوران‌های بزرگ این هتل به سبک‌های ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، انگلیسی و بین‌المللی به همراه اجراهای سرگرم‌کننده زنده و شب‌های فوق‌العاده، تجربه‌‌ای مهیج از صرف غذا به همراه لذت بردن از برنامه‌ها را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

ساعات کاری رستوران JB’S GASTROPUB که غذاهای آمریکایی و انگلیسی سرو می‌کند از شنبه تا چهارشنه از ساعت 12 ظهر تا 2 بعد از نیمه شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 12 ظهر تا 3 بعد از نیمه شب است.

کافه رستوران ROSSO نیز با سرو انواع غذاهای ایتالیایی از مهمانان در طول هفته پذیرایی می‌کند.

هتل جا جبل علی‌ بیچ دبی

برای خوردن غذاهای دریایی لذیذ و البته سوشی بهتر است سری به رستوران BENIHANA بزنید.

رستوران HORIZON که همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 شب (جمعه‌ها از ساعت 12:30 ظهر تا 6:30 عصر بسته است) باز است با طیف گسترده‌ای از غذاهای بین المللی در خدمت شماست.

برای صرف نوشیدنی‌های تازه نیز می‌توانید از کافه لابی و یا کافه بار کنار استخر استفاده کنید.

در صورت تمایل می‌توانید از سرویس 24 ساعته تحویل غذا در اتاقتان نیز بهره‌مند شوید. امکانات تفریحی که در هتل امواج روتانا Amwaj Rotana Hotel در نظر گرفته شده شامل باشگاه تناسب اندام و سلامتی، استخر با درجه حرارت کنترل‌شده هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان، ورزشگاه با تجهیزات کامل، جکوزی، اتاق بخار، سونا و اسپا است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *