دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آدرس دبی مال

هتل آدرس دبی مال

هتل آدرس دبی مال

هتل آدرس دبی مال از هتل های جذاب و شیک است که در آن ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته با زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است.

در این هتل در عین حال که خودتان را در احاطه برج های بلند کلانشهر دبی می بینید طراحی داخلی آن فرهنگ سنتی شهر را به شما یادآوری می کند.

بعضی از اتاق های هتل چشم انداز باشکوهی از برج خلیفه دارند که مطمئنا چند روزی ماندن در این اتاق ها و تماشای آسمان خراش های دبی می تواند اقامتی خاطره انگیز برایتان بسازد.

بعد از اینکه به فرودگاه بین المللی دبی رسیدید تا هتل فقط ۹ کیلومتر فاصله دارید که این راه را می توانید یا با مترو و یا با تاکسی بروید.

برای استفاده از مترو باید سوار خط قرمز متروی دبی شود و چند ایستگاه بعد به کنار هتل می رسید.

می توانید از هتل درخواست ترانسفر داشته باشید تا هتل با دریافت مبلغی مشخص رفت و آمد راحت از فرودگاه به سمت هتل را برایتان انجام دهد.

با رسیدن به هتل با کارکنانی مهمان نواز و کمک رسان روبرو می شوید که آماده هستند تا بهترین خدمات را به شما برسانند معمولا همه این کارکنان می توانند به طور کامل به زبان های بین لمللی حرف بزنند پس مشکلی از بابت حرف زدن با آن ها ندارید و می توانید هر درخواستی که از بابت نوع اتاق و خدمات داخل اتاق ها دارید را با آن ها در میان بگذارید.

در هتل چندین و چند اتاق هست که تمامی آن ها شامل امکاناتی مثل تلویزیون، حمام و قهوه ساز هستند و با دکوراسیون زیباو لوکس محل استراحت لذت بخشی را برایتان فراهم کرده اند.

هتل هیلتون جومیراه بیچ دبی

هتل آدرس دبی مال

کافیست پا به بالکن این اتاق ها بگذارید تا با دیدن چشم اندازی پانارومایی از برج های شهر، بودن در دبی را کاملا احساس کنید.

نیازی به گفتن نیست که در این هتل هم مثل دیگر هتل های لوکس دبی به وای فای رایگان دسترسی دارید و به راحتی می توانید با نشستن در لابی و یا در همان اتاق محل اقامت خود به کارهای اینترنی تان برسید و مثلا بلیط دیدن از جاذبه ای را رزرو کنید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *