دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل نیهاو سن پترزبورگ

هتل نیهاو سن پترزبورگ

هتل نیهاو سن پترزبورگ

هتل نیهاو سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه Krasnogvardeisky است که حدود پنج کیلومتر از مرکز شهر سن پترزبورگ فاصله دارد.

کاخ در فاصله سه کیلومتری هتل، موزه روس، باغ تابستان و کلیسای منجی بر خون در فاصله حدود پنج کیلومتری هتل، موزه هرمیتاژ در فاصله 5.8 کیلومتری، کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک در فاصله حدود شش کیلومتری و تئاتر مارینسکای در فاصله 6.6 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه پولکوو نیز باید مسافتی حدود شانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، پارکینگ در دسترس، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و وی آی پی، مجموعه عروسی، لابی، جعبه ایمنی، دستگاه خودپرداز و امکاناتی برای مهمانان معلول در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و تبدیل ارز نیز در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، روسی و چینی را دارند.

هتل گوگول سن پترزبورگ

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود از طرفی رستوران هتل نیز با انواع غذاهای چینی و روسی و بار و کافه هتل با انواع نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *