دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل سیورنی تستوک سن پترزبورگ

هتل سیورنی تستوک سن پترزبورگ

هتل سیورنی تستوک سن پترزبورگ

هتل سیورنی تستوک سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه Tsentralny و در نزدیکی مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنه دویست متر از موزه داستایوسکی فاصله دارد.

موزه روس در فاصله 1.8 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون در فاصله حدود دو کیلومتری، باغ تابستانی در فاصله 2.4 کیلومتری، موزه هرمیتاژ در فاصله 2.6 کیلومتری، کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک در فاصله 2.7 کیلومتری، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکای نیز در فاصله حدود سه کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، میز و صندلی، کتری برقی و امکانات چای و قهوه در اتاق، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کتابخانه، گالری هنری موقت، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی و تورهای پیاده‌روی، کافی‌شاپ، پارکینگ در دسترس، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، محل نشیمن یا لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات و میوه‌ها را در کافه هتل سفارش دهند.

هتل رادیسون پلکاوسکیا سن پترزبورگ

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *