دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل فابریکا سن پترزبورگ

هتل فابریکا سن پترزبورگ

هتل فابریکا سن پترزبورگ

هتل فابریکا سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن درست در مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنها دویست متر از ایستگاه متروی موسکواسکای فاصله دارد.

از طرفی موزه روس در فاصله دو کیلومتری هتل، کلیسای منجی بر خون و باغ تابستانی در فاصله 2.4 کیلومتری، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی در فاصله حدود سه کیلومتری، کلیسای سنت ایزاک در فاصله 3.3 کیلومتری، کلیسای سنت نیکولاس در فاصله 3.7 کیلومتر و تئاتر مارینسکای در فاصله حدود چهار کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه پولکوو نیز باید مسافت حدود پانزده کیلومتری را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، کتری برقی و امکانات چای و قهوه، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، اسکواش، صندوق امانات، بار و کافه، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و خدمات روزانه، فکس و فتوکپی، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه بار و کافه هتل نیز با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

هتل اوکتیابرسکایا سن پترزبورگ

دیدن ارزانترین تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *