دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل داکلندز اپارت سن پترزبورگ

هتل داکلندز اپارت سن پترزبورگ

هتل داکلندز اپارت سن پترزبورگ

هتل داکلندز اپارت سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن است که درست در کنار رودخانه هیبا واقع شده و حدود پنج کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک و موزه هرمیتاژ در فاصله حدود 4.5 کیلومتری هتل، تئاتر مارینسکای در فاصله 4.7 کیلومتری، کلیسای سنت نیکولاس در فاصله پنج کیلومتری، کلیسای منجی بر خون در فاصله 5.2 کیلومتری، باغ تابستانی و موزه روس نیز در فاصله 5.4 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو باید مسافتی حدود هجده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مبله این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی، لباسشویی، آشپزخانه با وسایل آشپزی مانند اجاق گاز و ماکرویو و یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل داکلندز اپارت سن پترزبورگ

باغ و فضای سبز، پارک و محوطه بازی کودکان، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تور پیاده‌روی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن آرایش با انواع خدمات و درمان‌های پوست و مو و زیبایی، فروشگاه در سایت، اتاق‌های غیرسیگار و آلرژی و ضد صدا، مجموعه عروسی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل داکلندز اپارت سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، تلوزیون با برنامه‌های کودک، خدمات روزانه و روم سرویس، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان نیز در هتل ارائه می‌شود.

هتل کاترین آرت سن پترزبورگ

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های مانداریان، انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

دیدن تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *