دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل مرکور مسکو پاولتسکایا

هتل مرکور مسکو پاولتسکایا

هتل مرکور مسکو پاولتسکایا

هتل مرکور مسکو پاولتسکایا هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در نزدیکی مرکز شهر است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به گالری تریتیاکوف رسید.

از طرفی فاصله این هتل از کاخ کرملین دو کیلومتر، میدان سرخ 2.3 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 2.9 کیلومتر، خیابان محبوب آربات سه کیلومتر و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 4.6 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله بیست و شش کیلومتر هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار با بطری آب، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کتابخانه، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن بدن‌سازی، سونا، حمام ترک، دستگاه خودپرداز، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

هتل مرکور مسکو پاولتسکایا

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و کرایه دوچرخه نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها از آنان پذیرایی خواهند نمود.

هتل اولد تاون مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *