دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل برایتون مسکو

هتل برایتون مسکو

هتل برایتون مسکو

هتل برایتون مسکو هتلی لوکس و بسیار مدرن در فاصله حدود شش کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و با پانزده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی دمیتروسکای رسید.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک 4.8 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف پنج کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی شش کیلومتر، خیابان محبوب آربات 6.3 کیلومتر، میدان سرخ 6.6 کیلومتر و کاخ کرملین 6.8 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله بیست کیلومتری هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تراس، پخش زنده مسابقات ورزشی، کلاس آشپزی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ، اسپا و سلامتی، سالن آرایش و زیبایی با انواع خدمات و درمان‌های پوست و مو و بدن، حمام ترک، سونا، محوطه بازی کودکان، دستگاه خودپرداز، تخته بازی و پازل، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

هتل برایتون مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی، سرویس اتو، برق کفش، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و وایفای رایگان پر سرعت در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل دانیلووسکایا مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *