سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل فورتون مسکو

هتل فورتون مسکو

هتل فورتون مسکو

هتل فورتون مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه یاکیمانکا مسکو و درست در مرکز این شهر و با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به خانه هنرمندان شهر رسید.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف 1.2 کیلومتر، صومعه دونسکوی 2.2 کیلومتر، کاخ کرملین 2.4 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ 2.6 کیلومتر، خیابان محبوب آربات 2.7 کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی 3.3 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله بیست و پنج کیلومتری هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

هتل فورتون مسکو

باغ و فضای سبز، رستوران و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا و آلرژی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن و لابی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل فورتون مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، روم سرویس، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش آن 24 ساعته بوده و خدمه توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و کافه آن با انواع تنقلات از آنان پذیرایی خواهند نمود.

هتل پی آر میاسنیتسکی مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *