پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل سان فلاور پارک مسکو

هتل سان فلاور پارک مسکو

هتل سان فلاور پارک (SunFlower Park) هتل تجاری ۴ ستاره و مدرن در جنوب شهر مسکو است. هتل سان فلاور یا همان کاترینا پارک قبل، با فاصله ۳ دقیقه پیاده با ایستگاه متروی Prazhskaya و ۲۵ دقیقه با ماشین تا مرکز مسکو قرار گرفته است.

این هتل در مقابل پارک صلح است و با یکی از مراکز خرید شهر مسکو فاصله ی ۵ دقیقه دارد.  از جمله خدمات این هتل چهار ستاره می توان اینترنت رایگان، پارکینگ و اتاق های بسیار بزرگ را نام برد.

این هتل 245 اتاق دارد در ۱۲ طبقه است که به زیبایی طراحی شده است.

اتاق ها و سوییت های این هتل از روشنایی بسیار خوبی برخوردار است و در هر اتاق  یک تلویزیون تخت و تهویه ی هوا مناسب طراحی شده است و حمام خصوصی این اتاق ها دارای سشوار، دمپایی،حوله و لوازم آرایشی بهداشتی به صورت رایگان می باشد. رستوران «SunFlower Park» انواع

غذاهای اروپایی و روسی را عرضه می کند. صبحانه ی این هتل بسیار متنوع به صورت سلف سرویس ارائه می شود.

همچنین عصرها غذاهای سبک برای میان وعده در رستوران هتل سرو می شود. 

همچنین 3 اتاق کنفرانس هتل دارای امکانات عالی است و مسافران قرارهای کاری خود را می تواند تا 130 نفر در محل نشست و سالن های پذیرایی هتل برگزار نمایند. 

 مهمانان هتل سان فلاور می توانند از حوضچه ی آب گرم استفاده و خستگی روزانه خود را رفع کنند و از دیگر خدمات رفاهی هتل باشگاه، وان آب داغ، سونای فنلاندی و اتاق بخار ترکی نیز می باشد.

هتل نیکول مسکو

هتل دارای خدمات شرکت های مسافرتی و گردشگری و دستگاه خودپرداز است. ورود حیوانات خانگی در این هتل بلا مانع است و کارمندان هتل به زبان انگلیسی قادر به گفتگو با میهمانان هتل می باشند.

از ایستگاه متروی Prazhskaya با رانندگی ۲۵ دقیقه ای تا هتل از مرکز شهر مسکو و ۳ دقیقه پیاده روی در دسترس است. هتل سان فلوور پارک مسکو SunFlower Park Moscow Hotel در مقابل پارک peaceful  قرار دارد و مرکز خرید در ۵ دقیقه پیاده روی ازهتل است. هتل در نزدیکی

فرودگاه، ۴٫۶ کیلومتراز پارک بیتسا و در فاصله ۱۵ کیلومتری کلیسای مسیح و موزه و منابع فرهنگی و تاریخی کلومنسکی واقع شده است. قصر یخ VTB و موزه ایالت داروین نیز در فاصله ۱۵ کیلومتر قرار دارند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *