پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
هتل بلمار کوش آداسی

هتل بلمار کوش آداسی

هتل بلمار کوش آداسی

هتل بلمار کوش آداسیBelmare Kuşadası Hotel یکی از هتلهای 4 ستاره کوش آداسی میباشد. این هتل تا ساحل 650 متر فاصله دارد که پیاده حدود 14 دقیقه طول می کشد تا به ساحل برسید.

موقعیت جغرافیایی هتل بلمار به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در فاصله ی 5 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد.

برای رسیدن به هتل بلمار از فرودگاه ازمیر باید 75 کیلومتر مسیر را طی کرد. اتاق های هتل همگی مجهز به تهویه مطبوع و بالکن هستند.

در این هتل یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، سونا و سالن ورزشی نیز موجود است.

در اتاق های هتل بلمار تلویزیون صفحه تخت، عایق صوتی، مینی بار و بطری رایگان آب ارائه شده و بالکن اتاق ها نیز مبله هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را سرو می کند.

میهمانان میتوانند روز خود را با صبحانه کامل هتل که به سبک ترکی سرو می شود آغاز کنند. در کنار استخر هتل یک بار قرار دارد. مرکز شهر کوش آداسی تا هتل 5 کیلومتر فاصله دارد.

اتوبوس های محلی هر 5 دقیقه یک بار از فاصله 200 متری هتل عبور می کنند و می توانند میهمانان را به مرکز شهر برسانند. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس تا هتل 75 کیلومتر فاصله دارد.

هتل بلمار کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند.

در محوطه ی هتل باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و صندلی چرخدار و دیگر امکانات مخصوص مهمانان معلول در نظر گرفته شده است.

هتل گرند ساهینز کوش آداسی

هتل بلمار دارای باغ کوچک و میز بیلیارد در لابی بوده که در میان روز میتوانید همراه با خانواده به بازی و تفریح بپردازید. هتل بلمار دارای یک رستوران کوچک و لوکس میباشد و در آنجا از ظروف زیبا و شیک ترک استفاده میکنند.

در این رستوران انواع غذاهای ترکی آماده میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.

 

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *