پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
هتل آرت مسکو وویکووسکی

هتل آرت مسکو وویکووسکی

هتل آرت مسکو وویکووسکی

هتل آرت مسکو ویوکووسکی هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه وویکووسکی است که حدود نه کیلومتر از مرکز شهر مسکو فاصله دارد.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک هشت کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 8.3 کیلومتر، خیابان محبوب آربات 8.8 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی نه کیلومتر، میدان سرخ 9.5 کیلومتر و کاخ کرمیلین 9.6 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که حدو هجده کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، گاوصندوق، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، فروشگاه در هتل، مجموع عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری، سالن کنفرانس و جلسه، سالن آرایش و زیبایی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها، تنقلات و میوه‌های تازه از آنان پذیرایی خواهند نمود.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 8.3 را کسب نمایند.

هتل مولودیوژنی مسکو

برای کسانی که به رستوران‌ها، پیاده‌روی و گشت و گذار در اطراف شهر و استراحت در پارک‌ها علاقه دارند، این هتل انتخاب مناسبی خواهد بود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *