سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل مولودیوژنی مسکو

هتل مولودیوژنی مسکو

هتل مولودیوژنی مسکو

هتل مولودیوژنی مسکو هتلی لوکس و بسیار مدرن در فاصله حدود هشت کیلومتری از مرکز شهر است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی تیمیریازفسکایا رسید.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک شش کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 6.5 کیلومتر، تئاتر بولشوی هشت کیلومتر، میدان سرخ و خیابان محبوب آربات 8.6 کیلومتر و کاخ کرملین 8.7 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله هجده کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، گاوصندوق، کتری برقی با امکانات چای و قهوه و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل مولودیوژنی مسکو

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن بدن‌سازی، دستگاه خودپرداز، سالن کنفرانس و جلسه، مرکز تجاری، مجموعه عروسی، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند و انواع غذاهای اروپایی و روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل دانیلووسکایا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *