دوشنبه 6 فروردین 1403
معرفی ایرلاین سپهران

معرفی ایرلاین سپهران

معرفی ایرلاین سپهران

تاریخچه ی هواپیمایی سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران به عنوان تنها شرکت هواپیمایی به عنوان نماینده ی بومی استان فارس است که تنها چند سال از اولین پرواز هواپیماهای آن در آسمان های کشور می گذرد.

اما درباره ی کسب مجوز این ایرلاین و اولین پروازهای این شرکت، ماجرای جالبی وجود دارد زیرا این ایرلاین خصوصی با آن که نام خود و مجوزهای رسمیش را حدود ۷ سال پیش ثبت کرده است اما، به دلیل مشکلاتی که در بین سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ داشت فعالیت های پروازی خود را بسیار دیر آغاز نمود.

در نهایت تمام مشکلاتی که بر سر راه آغاز فعالیت های این ایرلاین وجود داشت، شرکت هواپیمایی سپهران با آغاز دهه ی فجر سال ۱۳۹۵ فعالیت های خود را آغاز نمود.

استان فارس و مردم شیراز، برای اولین بار است که در استان خود دارای یک شرکت هواپیمایی بومی هستند و در این رابطه بسیار امیدوار و خوشبین هستند که در سال های آتی با اضافه شدن هواپیماهای بیشتر و صد البته جدیدتر به ناوگان هوایی خود، فصل جدیدی از فعالیت های پروازی خود را در صنعت هواپیمایی کشور ایران و استان خویش آغاز نمایند.

برای بازدید از تور مشهد با هواپیما کلیک کنید.

معرفی ایرلاین سپهران

ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی سپهران

ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی سپهران در حال حاضر از ۴ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ (یک فروند Boeing B737-300 و سه فروند Boeing B737-500) با ظرفیت ۱۳۰ مسافر تشکیل شده است.

علاوه بر این، یک فروند هواپیمای دورنیر (Dornier 328) با ظرفیت ۳۵ نفر مسئول پروازهای کم برد و کوتاه است.

خوشمزه ترین دسرهای تایلندی که نباید از دست داد

مسیرهای پرواز سپهران

پروازهای شرکت هواپیمایی سپهران، هم اکنون از مبدا شیراز به مقاصد مشهد، تهران، تبریز، زاهدان، بندر عباس و چابهار و همچنین از مبدا تهران به مقاصد مشهد، شیراز و اهواز صورت می پذیرند.

این شرکت مقاصد پروازی اصفهان، کرمان، کیش، اهواز، آبادان، لار، لامرد، جزیزه خارک، گچساران و بهرگان از مبدا شیراز و مسیر پروازی تهران – یزد را نیز در دستور کار آینده خود قرار داده است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *