دوشنبه 6 فروردین 1403
معرفی ایرلاین ایران ایر تور

معرفی ایرلاین ایران ایر تور

معرفی ایرلاین ایران ایر تور

شرکت هوایپمایی ایران ایر تور ، یکی از ایرلاین های قدیمی ایرانی است که توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر تاسیس گشت.

این ایرلاین اقدام به انجام پروازهای داخلی و خارجی می نماید و مسافران زیادی را در مسیرهای پروازی خود جا به جا نموده است.

تاریخچه ایرلاین ایران ایر تور

این شرکت فقط به همین چند مسیر در ادامه راضی نشد و برنامه های پروازی بسیار زیادی را به مرحله ی اجرا رساند.

از جمله ی آن ها می توان به برگزاری سمینارهایی با شرکت مدیران و مسئولان شرکت های توریستی اشاره کرد.

این شرکت در ادامه ی فعالیت هایش از کشورهای مختلفی همچون: آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، سوئیس، اتریش، انگلستان، امارات، بحرین و کویت جایزه های مختلفی دریافت نمود که بی شک همه ی این ها جزئی غیر قابل انکار از افتخاراتش است.

این ایرلاین تا سال ۱۳۸۹، یکی از ایرلاین‌های دولتی ایران به حساب می آمد.

در ادامه ی فعالیت این شرکت، بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی ایران ایرتور با قیمت ۵۴ میلیارد تومان به شرکتی به نام هسایار که یکی از زیرمجموعه‌ های وزارت دفاع ایران بود واگذار شد اما، ۴ چک پرداختی این شرکت به صورت متوالی برگشت خورد و به این صورت این واگذاری لغو شد.

در ادامه مزایده ی دیگری در تاریخ ۵ دی سال ۱۳۹۴ صورت پذیرفت که به موجب آن، شرکت هواپیمایی ایران ایر تور با ارزش ۳۴ میلیارد تومان به بخش خصوص واگذار نموده شد.

این شرکت در حال حاضر به صورت یک شرکت مستقل توسط بخش خصوصی اداره می شود و دارای پروازهایی به مقصدهای داخلی و خارجی می باشد.

معروف ترین میدان های جهان که باید دید

معرفی ایرلاین ایران ایر تور

شرکت ایران ایرتور، یکی از شرکت های هواپیمایی ایرانی است که دارای یکی از مجرب ترین و خبره ترین منابع انسانی هواپیمایی کشور اعم از خلبانان، مهندسین فنی، مهمانداران، … می باشد.

این ایرلاین در واقع یکی از شناخته شده ترین ایرلاین های ایران است.

از جمله ی اهداف این شرکت، توسعه ی خطوط پروازی در مناطق بیشتر، علی الخصوص شهرهای داخلی کشور و در جهت ارائه ی خدمات پرواری بیشتر به مسافران داخلی است.

بازدید از تور کیش در سایت همیارگشت

مقاصد پروازی ایران ایر تور

این شرکت هواپیمایی از شهرهای مشهد، تهران و تبریز به سایر فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه‌های آبادان، اهواز، اصفهان، بندرعباس، بوشهر، مهرآباد، تبریز، رشت، شیراز، کرمانشاه، کیش، زنجان را انجام می‌دهد.

همچنین از شهر تهران پروازی را به کشور ترکیه، شهر استانبول و فرودگاه استانبول و از شهر تبریز به مقصد استانبول و فرودگاه جدید استانبول انجام می‌دهد.

ناوگان هوایی ایران ایر تور

ناوگان هواپیمایی ایران ایرتور در حال حاضر از هشت فروند هواپیمای مختلف تشکیل شده که 5 فروند آن هواپیمای 83-82 MD است که ظرفیت حدود 158- 136 نفر مسافر را دارد و حداکثر برد آن 3800 کیلومتر است.

2 فروند دیگر این هواپیما ایرباس 600- 300 هستند که ظرفیت حدود 273- 224 نفر مسافر را با حدکثر برد 6100 کیلومتر دارند.

آخرین فروند از ناوگان هواپیمایی ایران ایرتور ایرباس 320 است که ظرفیت حدود 180- 174 نفر مسافر را با حداکثر برد 7500 دارد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *