دوشنبه 6 فروردین 1403
بهترین اوت لت های استانبول

بهترین اوت لت های استانبول

بهترین اوت لت های استانبول

استانبول شهری بسیار زیبا در کشور ترکیه که به واسطه جاذبه های دیدنی اش گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

اما یکی از دلایل اصلی محبوبیت استانبول موضوع خرید است.

بسیاری از دوستداران استانبول برای خرید و گشت و گذار در بازار ها و مراکز خرید باشکوهش پا به این شهر دیدنی می گذارند.

در واقع می توان گفت برای بیشتر افرادی که تور استانبول تهیه کرده و به این شهر دیدنی سفر می‌کنند، استانبول مساوی است با خرید.

هر چه باشد استانبول محل قرارگیری قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازار رو بسته در جهان، یعنی بازار بزرگ (Grand Bazaar) می‌باشد.

بااین‌حال ایده خرید در برخی افراد از خریداری چند سوغاتی کوچک و یا یک قالیچه دستباف ترکی فراتر رفته و خواهان خریدهای بیشتری هستند.

برای این دسته افراد سفر به استانبول می‌تواند همانند خرید کردن در خیابان پنجم شهر نیویورک یا شانزلیزه فرانسه هیجان‌انگیز باشد.

ترکیه همیشه مرکزی برای پارچه و مد بوده و برای یک خریدار معمولی که عاشق خرید کردن و کشف برندهای محلی و خارجی باقیمت مناسب است، همچنین مراکز خرید و اوت لت هایی وجود دارد که در چند سال اخیر ساخته شده‌اند.

این مراکز خرید و اوت لت ها ورژن قرن بیست‌ویکمی از بازار بزرگ بوده و روزانه هزاران نفر برای انجام دادن خریدهای جدی به این مراکز رجوع می‌کنند.

بیشتر اوت لت های استانبول در خارج از مرکز شهر و در نزدیکی مجتمع‌های در حال ساخت و توسعه‌یافته در این شهر در حال رشد و پررونق، قرار گرفته‌اند.

دلیل استقبال مهمانداران از مسافران در هواپیما

در ادامه این مطلب با انواع اوت لت در استانبول آشنا می شوید.

اوت لت ایرپورت

اوت لت ایرپورت

این اوت لت در آتاکوی (Atakoy)، در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار گرفته و دارای بیش از 100 مغازه مختلف می‌باشد.

شما خواهید توانست برندهایی همچون Armani، Versace، Fred Perry، Vakko، Sarar، ipekyol، Fabrika، Mudo، iGS و Beymen Business را در این اوت لت بیابید.

این اوت لت همچنین دارای یک میدان اسکی روی یخ و سینما نیز می‌باشد.

آتاکوی همچنین محل قرار گرفتن برخی از بهترین پروژه‌های ساختمانی بوده و آپارتمان‌های لاکچری بسیاری در این مکان برای فروش وجود دارند.

212 Power Outlet

212 Power Outlet

این شگفتی معماری نامتقارن که بین مناطق صنعتی باغچیلار (Bagcilar) و ایکی‌تلی (ikitelli) قرار گرفته است، از بیش از صد مغازه مختلف تشکیل یافته است.

برندهایی همچون Cacharel، Damat، Herry، Mudo و Stefanel در انتظار علاقه‌مندان به خرید بوده و شما می‌توانید پس از مراجعه به این اوت لت از خریدهایی با تخفیف 80 درصد برخوردار شوید.

در این اوت لت همچنین یک باشگاه بولینگ نیز وجود دارد تا بعد از خرید بتوانید به آن مراجعه کنید.

پارک اوت لت استانبول

پارک اوت لت استانبول

این اوت لت تازه تأسیس‌شده، در بین مناطق مسکونی Avcilar، Buyuk Cemece و Beylikduzu که ستاره درخشان این‌ روزهای بازار املاک در استانبول هستند، قرار گرفته است.

بیش از 100 مغازه در داخل این مجتمع عظیم وجود داشته و برندهای مخصوص بزرگ‌سالان همانند YKM، Calvin Klein، Puma، Sarar، Morgan، Elle، Shoe&Me، Camel و برندهای کودکانه همچون Disney، Joy’s Polo، B&G Kids و Rodi Kids را می‌توان در این اوت لت یافت.

با مفهوم خواهرخواندگی شهرها آشنا شوید

Olivium Mall

Olivium Mall

این اوت لت، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز اوت لت در استانبول بوده و در Zeytinburnu، نیمه راه فرودگاه آتاتورک و ترمینال کشتیTaksim و Yenikapi قرار گرفته است.

این اوت لت که برنده جایزه نیز شده است محل قرار گرفتن برندهایی همچون Mudo، Desa، Mango، Park Bravo، Cacharel و Damat در کنار برندهای متعدد دیگر می‌باشد.

با تخفیف‌های تا سقف 90 درصد برای اجناس غیر فصلی، این اوت لت مکانی است که نباید بازدید از آن را از دست داد؛ مخصوصاً علاقه‌مندان به خرید بهتر است خرید کردن از این اوت لت را از دست ندهند.

درباره‌ی حسین رفعتی

بنیان‌گذار ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *