جمعه 10 فروردین 1403
چند ژست عکس عروس و داماد برای افرادی که قرار است به تازگی عروسی کنند

چند ژست عکس عروس و داماد برای افرادی که قرار است به تازگی عروسی کنند

 ژست عکس عروس و داماد

معمولا اکثر افراد حساسیت زیادی روی عکس‌هایی که در مناسبت‌های خاص می‌گیرند، دارند. در این میان زیبا بودن عکس عروسی که مهمترین عکس هر فرد در زندگیش است اهمیت زیادی دارد. عوامل مختلفی در زیبایی عکس دخیل هستند اما ژست عکاسی سهم بیشتری دارد. نوع ژست عکس عروس و داماد معمولا توسط عکاس تعیین می‌شود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که این عکس ممکن است اولین عکس دو نفره زوج باشد و به دلایل مختلف با هم راحت نباشند و عکسشان شکل مصنوعی به خود بگیرد. از این رو ژست عکس عروس و داماد می‌تواند نقش موثری در جلوه طبیعی عکس داشته باشد.

هر چند ژست‌های خاص می‌توانند زیبایی بی‌نظیری به عکس‌ها ببخشند. اما این موضوع را هرگز نباید فراموش کرد که راحتی عروس و داماد نیز شرط زیبایی و طبیعی شدن عکس آن‌ها است. از آن‌جایی که روز عروسی هر فرد مهمترین روز زندگی او است. بنابراین لازم است که با خیالی آسوده روز خود را سپری کند و تا انتهای مراسم با شادمانی حاضر باشد. متاسفانه گاهی ژست عکس عروس و داماد به قدری پیچیده است که عروس و داماد در آتلیه خسته می‌شوند و انرژی برای ادامه مراسم خود ندارند. در این مطلب چند ژست عکس عروس و داماد که در عین زیبایی، ساده هستند را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

چند نمونه از ژست عکس عروس و داماد

۱) ژست ساده

عروس خانوم معمولا در روز عروسی خود استرس زیادی دارد. بنابراین لازم است تا جای ممکن کمک کرد تا از استرس و نگرانی‌های او کاسته شود. هر چند ژست‌های خاص می‌توانند عکس‌های فوق‌العاده‌ای را برای زوج ایجاد کنند. اما حس خوب عروس خانوم در روز عروسی و راحتی او بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. از آنجایی هم که هدف از عکس عروسی ثبت این روز باشکوه به عنوان یادگاری همیشگی است. بنابراین یک ژست ساده نیز می‌تواند عکس زیبایی را برایتان به ارمغان آورد. سعی کنید در این روز عروس خانوم را تحت فشار نگذارید. اگر او دوست دارد عکس ساده‌ای بگیرید، اجازه بدهید تا به دلخواه خودش ژست ساده‌ای را انتخاب کند. ژست پیاده روی در حالی که چشمها به هم دوخته شده است، می‌تواند یکی از این ژست‌های ساده باشد.

راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس(قسمت دوم)

ژست ساده

۲) ژست پیشرو

ژست پیشرو یک ژست عکس ساده است که امروزه مورد استقبال قرار گرفته است. در این ژست عکس عروس و داماد، معمولا آقا داماد جلوتر می‌ایستد و دست عروس خانوم را می‌گیرد و به نوعی حالت پیشرو به خود می‌گیرد. این ژست عکاسی برای برخی از عروس خانوم‌ها خوشایند نیست، زیرا دوست دارند در یک راستا قرار بگیرند و کسی جلوتر از دیگری نباشد. این ژست نیز می‌تواند زیر مجموعه‌ای از ژست پیاده‌روی باشد.

ژست پیشرو

۳) ژست نشسته

شاید بتوان گفت ژست نشسته یکی از ساده‌ترین و آسانترین ژست‌هایی است که می‌تواند در عکس‌های عروسی مورد استفاده قرار گیرد. در این ژست عروس خانوم روی زمین می نشیند و بازوی خود را روی زانوی آقا داماد قرار می‌دهد. این ژست نشانگر صمیمیت است. معمولا این عکس به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود که حلقه‌ی زوجین نیز در عکس مشخص شود. ژست عکس نشسته از جمله ژست‌هایی است که عکس شما را طبیعی جلوه می‌دهد.

ژست نشسته

۴) ژست ایستاده مایل و چشم به دوربین

در این ژست عکاسی عروس و داماد رو بروی هم و نزدیک هم می‌ایستند. عروس خانوم دست خود را بر قلب آقا داماد می‌گذارد و آقا داماد نیز دست عروس را می‌گیرد. اگر اختلاف قد عروس و داماد نزدیک به ده سانتی‌متر باشد بهتر است آقا داماد سرش را روی سر عروس خانوم قرار دهید. اما اگر هم قد هستید می‌تونید شقیقه خود را به هم بچسبانید. سر عروس خانوم و آقا داماد نیز به سمت دوربین است. این ژست صمیمیت خاصی در خود دارد. وقتی با کسی که دوستش دارید این ژست را بگیرید لبخند زیبایی روی لبان شما نقش می‌بندد و زیبایی عکس شما چندین برابر می‌شود.

انتخاب لباس نامزدی

ژست ایستاده مایل و چشم به دوربین

۵) ژست هفتی

این مدل ژست نیز برای عروس و دامادهای خجالتی که زیاد با هم راحت نیستند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در این ژست نیازی به نگاه کردن به دوربین نیست و عکس به صورت نیم‌رخ گرفته می‌شود. کافیست عروس و داماد رو به روی هم قرار گیرند و به چشم‌های هم نگاه کنند. برای پرستیژ عکس هم توصیه می‌شود که حتما هر دو یک دست خود را روی کمرشان قراردهند و البته با دست دیگرشان دست هم را بگیرند.

ژست هفتی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *