پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس(قسمت دوم)

راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس(قسمت دوم)

از عکس های عروسی تان خجالت نکشید

در قسمت قبل همین مطلب چند نکته‌ای را آوردیم که با رعایت آنها بتوانید بهترین آرایشگاه عروس را انتخاب کنید اما انتخاب یک آرایشگر کاردرست و حرفه‌ای همه چیز نیست. در ادامه می‌بینیم که بعد از انتخاب کردن یک آرایشگر خوب، باید از چه چیزهایی صرف نظر کنیم و به چه جزئیاتی باید دقت کنیم تا بتوانیم لذت‌بخش‌ترین تجربه را در مهم‌ترین شب زندگی‌مان داشته باشیم.
انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

اینستاگرام را زیر و رو کنید

آرایشگرتان حداکثر  دو سه تا عکس از مدل موی دلخواهتان نشان بدهید تا او الکی گیج نکنید اگر مدل خاصی مد نظرتان نیست یا نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام مدل برای شما مناسب است عکس عروس‌هایی را در اینستاگرام که بیشتر می‌پسندید به آرایشگرتان نشان دهید تا او با سبک و سلیقه شما آشنا شود و بتواند بهترین مدل را برای شما انتخاب کند، همچنین بهتر است عکسی از لباس عروس و زیورآلاتتان را هم همراه خود ببرید تا بهترین تناسب در آرایش شما و دیگر اجزاء برقرار شود.
انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

خودشناسی را فراموش نکنید

هیچکس بهتر است شما به مختصات صورتتان آشنا نیست و هیچکس بهتر از شما نمی‌دانند چه رنگ و چه مدلی بهتان می‌آید. پس پیشنهاد می‌کنیم در حالی که از تخصصی آرایشگرتان استفاده می‌کنید و از او مشورت می‌گیرید، نظر خودتان را هم به او بگویید و روی آن اصرار کنید. چون در نهایت این شما هستید که باید احساس خوبی از مدل مو و آرایشتان در روز عروسی داشته باشید.

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

مد روز نباشید

ابروهای زیادی نازک، آرایش‌های خلیجی، سایه‌های پررنگ، مدل موهای زیادی پیچیده و نقاشی روی صورت و غیره، تمام چیزهایی هستند که شاید یک روزی زیبا به نظر می‌رسیدند اما همین‌ها باعث می‌شود تا سال‌های بعد نتوانید خودتان حتی آلبوم عروسی‌تان نگاه کنید چه برسد بخواهید آن را به کسی نشان دهید. بهتر است یک آرایش ساده انتخاب کنید آرایش و مدل مویی که تا ۲۰ سال دیگر هم زیبا و دلنشین باشد همان طور که برای ما آرایش و مدل موهای ساده و بدون زرق و برق ۲۰ سال قبل، بسیار زیباتر از مدل‌های پرطرفدار آن روزگار است.

مشورت هوشمندانه یعنی صرفه جویی و هزینه کمتر

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

ابروهایتان را دو دستی بچسبید

مدل  ابرویی که دارید بعد از چندین سال آرایشگاه رفتن و مدل‌های مختلف دادن به دست آمده و چیزی است که بهترین تناسب را با صورت شما دارد. پس روز عروسی روز مناسبی برای تغییر دادن مدل ابرو نیست. در برابر وسوسه آرایشگرها مقاومت کنید چون اگر مدل جدید با صورت شما سازگار نباشد هیچ راه برگشتی ندارد، این تغییر ناگهانی هم استرس شما را زیاد می‌کنند و هم حالت ناراضی به صورت شما می‌دهد که ممکن است روی بقیه اجزا صورت هم تأثیر بگذارد.

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

دور بی حوصله‌ها را خط بکشید

تنها نوع کار آرایشگر نیست که در شب عروسی شما اهمیت دارد بلکه اخلاق آرایشگر و طرز برخورد او هم بسیار حائز اهمیت است شما در شب عروسی‌تان اندازه کافی استرس دارید. پس بهتر است کسی را انتخاب کنید که اضطراب شما را کاهش دهد و تمام تلاشش را بکند تا شما ناراحت نباشید. اگر کارکنان یک آرایشگاه خوش اخلاق و مهربان باشند شما در آن محیط می‌توانید احساس آرامش بیشتری داشته باشید و همین آرامش تأثیر زیادی در روحیه و شادابی شما در مهم‌ترین شب زندگی‌تان دارد.

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

کارت عابر بانک را فعلاً غلاف کنید

بعد از انتخاب آرایشگاه عروس نوبت نوشتن قرارداد است بعضی از آرایشگرها با بهانه‌های به اینکه مورد نظر زود پر شما می‌شود شما را مجبور می‌کنند که قرارداد امضا کنید و مبلغی را به عنوان بیعانه  پرداخت کنید اما بهتر است قبل از دادن هرگونه مبلغی به تمام آرایشگاه‌ها لیستتان سر بزنید و نمونه کارهایشان را از نزدیک ببینید. همچنین مطمئن شوید که بعد از امضای قرار داد در صورت انصراف شما بعد از کسر مبلغی باقی مانده بیعانه به شما باز خواهد گشت.

جدیدترین مدل دسته گل عروس برای عروس‌های خوش سلیقه‌ی ایرانی

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

زیر و رو سازی شاید حتی مهم‌تر از اصل کار

برای آنکه در روز عروسی آرایش خوبی داشته باشید از آرایشگر این قضیه را بپرسید که قبل و بعد از آرایش از چه موادی برای زیر سازی و در نهایت فیکساتور استفاده می‌کند. از در مورد جزئیات نهایی پرس و جو کنید و این تضمین را از آرایشگر بگیرید که تا آخر شب آرایش شما روی صورتتان خراب نشود.

در نهایت مطمئن باشید هر چقدر آرایش شما در روز عروسی به چهره واقعی‌تان نزدیک‌تر باشد، زیباتر به نظر می‌رسید. به دنبال این نباشید که در روز عروسی خیلی تغییر کنید. مهم است که زیبایی‌های طبیعی چهره شما در این روز بیشتر به چشم بیاید.

مهسا آزاد

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *