پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
چطور همسرمان را عاشق تر کنیم؟

چطور همسرمان را عاشق تر کنیم؟

چطور همسرمان را عاشق تر کنیم؟

به طور معمول شروع هر رابطه ای شاد، زیبا و دل پذیر است. هیجان زیبایی که دوست داریم تا ابد ادامه داشته باشد. افزایش عشق همسران نقطه ایده آل هر ازدواجی است که برای دستیابی به آن باید تلاش کرد.
افزایش عشق همسران چیز دور از دسترسی نیست و نیازمند توجه و تلاش است. اگر هر دو طرف به تلاش برای بهبود رابطه شان متعهد باشند افزایش عشق میا شما خود به خود شکل می گیرد و هر روز تعمیق می یابد.

چطور همسرمان را عاشق تر کنیم؟
 

راه های مراقبت از یک رابطه عاشقانه

برخی بر این باور غلط هستند که تنها ایجاد محبت و ایجاد یک رابطه عاشقانه است که دشوار است. بعد از اینکه به یک رابطه خوب و صمیمی رسیدیم همه چیز تمام می شود و می توانیم با خیال راحت هر کار دلمان خواست بکنیم.
این یک تصور غلط و در عین حال خطرناک است که می تواند رابطه زیبای شما را نابود کند.
عشق همسران مثل یک گیاه تازه روییده نیاز به مراقبت و تلاش دو سویه دارد برخی تکنیک های افزایش عشق همسران عبارت اند از:

هنر خوب شنیدن

افرادی که شنونده توانمندی هستند در افزایش عشق همسران خودبی نهایت موفق عمل می کنند.
متاسفانه مشکل اغلب ما انسان ها این است که بیشتر سخن دیگران را باهدف پاسخ دادن می شنویم. درست همین جاست که دچار مشکل می شویم ما می شنویم اما گوش نمی دهیم.
این ایراد افزایش عشق میان شما را به شدت به مخاطره می اندازد. همیشه در هر گفتگوی دو طرفه سعی کنید سخن همسرتان را خوب گوش کنید. در شلوغ ترین زمان ها و حتی وقتی خیلی عصبانی هستید شنونده خوبی باشید خواهید دید در افزایش عشق معجزه می کند.

به منیت ها نه بگویید

زن و شوهرباید شخصیت مستقل داشته باشند و برای افزایش عشق به هم فضا بدهند اما فراموش نکنید شما یک (ما) بزرگ هستید بنابر این جایی برای خودخواهی و منیت در رابطه باقی نمانده است. در هرتصیمی منافع همدیگر را در نظر بگیرید و برای شادی هم تلاش کنید. افزایش عشق همسران از همین چیزهای ساده شکل می گیرد. وقتی در مسائل مالی،تربیتی فرزندان،رابطه با خانواده هایتان و… دریک تیم باشید، عشق امری بدیهی خواهد بود.

رفتارهای خودخواهانه در زندگی مشترک

رابطه عاشقانه

سپاسگزار باشید

قدر دانی اکسیر عشق است از غذایی که برای شما پخته شده، زباله هایی که به خاطر شما بیرون برده شده از هر کار کوچکی تشکر کنید. از تلاش متقابل یکدیگر برای ساختن یک زندگی راحت و زیباتر تقدیر کنید.
افزایش عشق همسران در گرو تشکر و قدر دانی است. نگویید من چیزی نمی گویم اما قدردان هستم. بیان زبانی تشکر هم لازمه قدردانی و مسبب افزایش عشق همسران خواهدبود.

برای یکدیگر آراسته باشید

همیشه جوان و زیبا نخواهید بود اما همیشه می توانید آراسته، مرتب و تمیز باشید. اگرهمیشه بهترین خود باشید در نگاه همسر خود همان موجود دوست داشتنی روزهای اول خواهید بود. شاید به نظر سخت برسد اما آراستگی و نظافت را به یک عادت زیبا در زندگی خود تبدیل کنید.آنگاه با چشم خود افزایش عشق را درخانه احساس خواهید کرد.

روحیه همکاری داشته باشید

گاهی شرح وظایف نانوشته بین همسران را بشکنید و کارهایی خارج از وظایف روزمره زندگی برای همسرتان انجام دهید. افزایش عشق با این روش کم هزینه تضمین شده است. لازم نیست حتما هدیه گران قیمتی بخرید یا برای همسرتان یک کار عجیب و غریب انجام بدهید همین که مثل یک دوست خوب گاهی کمکش کنید و باری از روی دوشش بردارید باعث افزایش محبت بین خودتان خواهد بود.

از یکدیگر در جمع تعریف کنید

این کار برای همسران یک امتیاز ویژه محسوب می شود. وقتی در جمع بعد از گذشت چند سال از رابطه تان اعلام رضایت می کنید و از محاسن همسرتان می گویید انگار به او دنیارا بخشیده اید این حس جنسیت نمی شناسد و همه همسران دوست دارند در جمع به ویژه جمع های خانوادگی از آن ها تقدیر شود. افزایش عشق با همین کارهای ساده امکان پذیر می شود.

با کود‌کی که به مهد‌ کودک نمی رود‌ چطور برخورد کنیم؟

رابطه عاشقانه

 

اوقات دو نفره

مهم نیست چقدر مشغله دارید، سنتان چقدر است، هیچ وقت از شما نگذشته برای خودتان زمان های خلوت و باهم بودن اختصاص بدهید. زمان هایی که فقط مال خودتان است و یک کار مشترک مورد علاقه هر دو نفر را انجام بدهید.

در دعواها مودب باشید

وقتی خیلی عصبانی هستید، زمانی که احساس می کنید در نقطه انفجار آتش فشان قرار گرفته اید از دایره ادب خارج نشوید. به همسرتان در هیچ شرایطی ناسزا نگویید و از کلمات تحقیر آمیز استفاده نکنید این دو قاتلان رسمی رابطه هستند. دعوا تمام می شود، آشتی می کنید، اما زخم حرف های ناخوشایندی که به یکدیگر زده اید، هیچگاه برطرف نخواهد شد. اشتباه نکنید مردان فراموش کار نیستند. برخی بر این باوراند که تنها خانم ها جملات و حرف های نیشدار همسرشان در جریان دعوارافراموش نمی کنند، اما حقیقت این است که مردان هم زخم ها را با خود حمل خواهند کرد.
برخی می پرسند: چگونه شوهر خود را مطیع خود کنیم؟،چگونه شوهر را وابسته خود کنیم؟، چگونه از شوهر خود پول بگیریم؟ درواقع تمام این سوالات برای این است که همسری داشته باشیم که به خواست های ما توجه کند آقایان هم سوالات مشابهی دارند. اگر می خواهید همسری داشته باشید که به خواست های شما توجه کندو افزایش عشق در میانتان هدف شماست اول از خودتان شروع کنید و سعی کنید هر روز چیز تازه ای در همسرتان برای دوست داشتن او پیدا کنید.
شهرزاد کیافر

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *