دوشنبه 6 فروردین 1403
گرانترین پرواز دنیا در هواپیمایی اتحاد

گرانترین پرواز دنیا در هواپیمایی اتحاد

گرانترین پرواز دنیا در هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد به تازگی از لوکس ترین پرواز خود در مسیر بمبئی به نیویورک با قیمتی نجومی که فقط برای یک پادشاه مناسب است پرده برداری کرد.

پرواز طولانی و سختی در مسیر بمبئی به نیویورک وجود دارد ولی هواپیمایی اتحاد راهی برای تبدیل شدن آن به یک سفر لذت بخش و راحت پیدا کرده است  البته برای کسانی که قادر به پرداخت ۳۸ هزار دلار برای یک پرواز یک طرفه باشند !

این گرانترین پرواز جهان به شمار می رود.

گرانترین پرواز دنیا در هواپیمایی اتحاد

یک بلیط دوطرفه برای این مسیر هزینه سرسام آور ۷۶ هزار دلار را به همراه خواهد داشت علاوه بر اینکه حتی یک پرواز مستقیم نیز نیست و شما مجبور به توقف در فرودگاه ابوظبی هستید.

اتحاد یک اقامتگاه برای مسافران خود ساخته است، یک سوئیت ۳ تخته خصوصی تحت عنوان “پنت هوسی در آسمان ” که یک سرآشپز، یک پیشخدمت و یک سرویس و تخت دو نفره همراه با ملحفه هایی ایتالیایی را دارا می باشد.

در کابین همچنین یک اتاق پذیرائی با یک مبل چرم و یک نمایشگر ۳۲ اینچی برای مسافرانی که آماده خوش گذرانی در مسیر دیدنی های جهان هستند فراهم شده است.

میزهای غذاخوری تاشو به معنی وجود فضای زیادی برای غذاهای تازه ی است که توسط یک سرآشپز در طول مسیر آماده و پخته شده است که توسط پیشخدمت برای شما سرو می شود.

علاوه بر این امکانات لوکس داخلی هواپیما، این بلیط به همراه خدمات فرودگاهی و ترانسفر بسیار لوکس و Check in اختصاصی، بدون ایستادن در صف های پرجمعیت فرودگاه ها و امکان دسترسی به سالن استراحت اختصاصی به همراه در اختیار داشتن یک دستیار اختصاصی که می تواند در رزرو یک میز در رستوران دلخواه خود و یا خرید بلیط کنسرت و یا یک مسابقه ورزشی شما را راهنمایی و هر امکانی را ممکن می سازد.

عجیب ترین هتل های دنیا، از خانه هابیت ها تا خانه نمکی

برای بازدید از تور دهلی کلیک کنید.

این تجربه در حال حاضر تنها در پرواز های ایرباس A380-800 هواپیمایی اتحاد قابل ارائه است که همچنین شامل یک پرستار اختصاصی کودک نیز می شود.

هواپیماهایی که نزدیک به ۵۰۰ صندلی دارند ، شامل ۴۱۵ عدد در قسمت اکونومی و اگر شما مبلغ اقامتگاه را پرداخت کنید هیچ کس دیگری به جز خود را در آنجا نخواهید دید.

علاوه بر مسیر بمبئی به نیویورک ، مسافران می توانند با پرداخت مبلغ کمتری با شرایط اقامتگاه در مسیر بین ابوظبی ، لندن و سیدنی پرواز کنند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *