دوشنبه 6 فروردین 1403
چقدر با تفریحات رایگان گرجستان آشنا هستید

چقدر با تفریحات رایگان گرجستان آشنا هستید

چقدر با تفریحات رایگان گرجستان آشنا هستید

در اینجا می خواهیم در مورد 5 تفریح از میان تفریحات رایگان گرجستان به خصوص شهر تفلیس، صحبت کنیم تا با آنها آشنا شوید.

تفلیس یکی از شهرهای زیبا با جاذبه های گردشگری خاصی است که دارای تفریحاتی است که می توانید از برخی از این تفریحات به رایگان استفاده کنید و هیچ هزینه ای نپردازید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که میخواهید جاذبه های گردشگری دیگر کشورها را ببینید، پیشنهاد ما تور گرجستان می باشد، چرا که گرجستان دارای مناطق گردشگری بسیار زیبایی است و قیمت تور گرجستان نیز به دلیل دارا بودن تفریحات رایگان ارزانتر از تور کشورهای دیگر است.

استون هنج از تفریحات رایگان گرجستان

استون هنج گرجستان

شاید تا به حال فکر می کردید که استون هنج فقط در انگلستان وجود دارد ولی بهتر است بدانید که در تفلیس گرجستان سازه ای به نام Chronicles of Georgiaوجود دارد که به دلیل شباهت بسیار زیاد به ساختار استون هنج انگلستان به استون هنج گرجستان معروف شده است و می توانید از این سازه  باشکوه به راحتی دیدن نمایید و برای دیدن آن هیچ هزینه ای را نیاز نیست پرداخت کنید.

باید استون هنج گرجستان را از نزدیک مشاهده نمایید تا شاهد شکوه و زیبایی آن باشید.

بازارهای زیبا از تفریحات رایگان گرجستان

از دیگر تفریحات رایگان گرجستان می توان به بازارهای زیبای آن اشاره کرد.

در زمان هایی که هوا در گرجستان گرم می شود، بازارچه ای در یک پارک به نامDeda Ena شروع به کار می کند که در واقع بازارچه اهالی محلی است که در این بازارچه فروشندگان، صنایع دستی خود را به نمایش می گذارند و به فروش می رسانند.

قلعه پرتغالی ها

شما در این بازارچه صنایع دستی بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد که تجربه ای بی نظر را به شما خواهد داد.

تور پیاده روی از تفریحات رایگان گرجستان

این تور بسیار زیبا و باشکوه برگزار می شود.

از دیگر تفریحات رایگان گرجستان تورهای پیاده روی در شهر است و اگر می خواهید به خوبی گرجستان و تفلیس را بشناسید پیشنهاد می کنیم وقتی به تفلیس سفر کردید، در این تور پیاده روی حتما شرکت کنید؛ چرا که تجربه ای باور نکردنی را خواهید داشت.

شما با شرکت در تور پیاده روی که همه روزه در میدانی به نام میدان آزادی تفلیس برگزار می شود و نقطه شروع می باشد، می توانید به بخش های مختلف شهر سر بزنید و با نقاط مختلف تفلیس به خوبی آشنا شوید.

تور پیاده روی توسط مردم اهالی شهر برگزار می شود و تعطیلی ندارد، همچنین توریست های زیادی هم در این تور پیاده روی شرکت می کنند.

خانه نویسندگان در گرجستان

عمارت خانه نویسندگان در گرجستان یکی دیگر از تفریحات رایگان گرجستان است که برای بازدید از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.

شما می توانید در این عمارت باشکوه قدم بزنید و از قدم زدن در حیاط آن لذت ببرید، همچنین می توانید از گالری این عمارت دیدن کنید و یا از آثار هنرمندان معاصر دیدن نمایید که واقعا شکوهی توصیف ناپذیر دارد و فقط باید از نزدیک در این مکان بود تا لذت آن با تمام وجود حس کرد.

همچنین در این عمارت می توانید با برخی از هنرمندان  و یا روشنفکران آشنا شوید و بیشتر غرق در تاریخ گرجستان شوید.

افلاک‌نمای خیام

سفری به بافت و ساختارهای قدیمی شهر تفلیس

وقتی که شما در تورهای پیاده روی که معرفی کردیم شرکت نمایید، بخش های مدرن شهر را می توانید ببینید، ولی آیا می خواهید که ساختارهای قدیمی شهر تفلیس را نیز مشاهده کنید و لذت ببرید؟

اگر جواب شما مثبت است، پیشنهاد ما این است که در بافت های قدیمی شهر قدم بزنید و بخش بخش آن را نظاره گر باشید که البته در این قدم زدن می توانید تنها باشید و به راحتی و با آرامش کل بخش بافت و ساختار قدیمی شهر را ببینید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *