سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل گلدن تولیپ ماندیسن سوئیتس بانکوک

هتل گلدن تولیپ ماندیسن سوئیتس بانکوک

هتل گلدن تولیپ ماندیسن سوئیتس بانکوک

هتل گلدن تولیپ ماندیسن سوئیتس بانکوک موقعیت بسیار خوبی داشته و در مرکز شهر بانکوک می باشد.

کارکنان این هتل مسلط به زبان های تایلندی، چینی و انگلیسی بوده و خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، صندوق امانات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهریی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، حمل و نگهداری چمدان ها و … به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهند.

همه اتاقها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بانکوک راحت و با بهترین و مدرن ترین امکانات به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه شده اند.

هتل گلدن تولیپ ماندیسن سوئیتس بانکوک

از جمله خدمات و امکانات مدرن هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند میتوان به گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرماشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان و … اشاره کرد.

این هتل چهار ستاره دارای استخر روباز مناسب برای تمام فصول بوده و از دیگر امکانات رفاهی آن میتوان به سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و … اشاره کرد.

در رستوران ها و کافی شاپ های هتل گلدن تولیپ بانکوک تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی نظیر ترکی، چینی، ایتالیایی، عربی، تایلندی و … را همراه با نوشیدن های مختلف برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می کنند.

هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *