سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل د گرند ستهرن بانکوک

هتل د گرند ستهرن بانکوک

هتل د گرند ستهرن بانکوک

هتل د گرند ستهرن بانکوک یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک است که در نزدیکی رودخانه Chao Phraya قرار گرفته است.

این هتل در فاصله 7 دقیقه ای از Saphan Taksin و ایستگاه ترن هوایی Surasak قرار دارد و نزدیک بودن به این اماکن، امکان دسترسی گردشگران به مکان های توریستی بانکوک را آسان تر کرده است.

تمامی اتاق های هتل The Grand Sathorn مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، صندوق امانات، حمام اختصاصی و کتری برقی هستند.

هتل د گرند ستهرن بانکوک

همچنین در هتل سوئیت هایی وجود دارد که دارای امکاناتی نظیر میز ناهار خوری بوده و برخی دیگر دارای آشپزخانه مجهز به اجاق گاز هستند.

درطراحی اتاق های این هتل از رنگ های شاد و زنده استفاده شده است و این امکان را برای تک تک شما گردشگران ایجاد می کند که در فضایی که به عنوان نشیمن برای شما در نظر گرفته شده است لحظاتی را بدون اینکه احساس خستگی و بی حوصلی کنید به استراحت بپردازید.

تمام مسافرانی که در تور بانکوک خود قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، استخر، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس و رستوران بهره ببرند و بد نیست بدانید در رستوران هتل Grand Sathorn Bangkok انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود.

هتل د گرند ستهرن بانکوک

اگر جز آن دسته از مسافرانی هستید که در سفرهای تفریحی خود علاوه بر تفریح و گردش، علاقه به خرید هم دارید، خبر خوش این است که مراکز خرید Siam Paragon، Central World Plaza و MBK، که جز بهترین مراکز خرید بانکوک محسوب می شوند، در نزدیکی هتل Grand Sathorn قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها بسیار آسان است.

هتل شادی هوم بانکوک

هتل د گرند ستهرن بانکوک

در این هتل به زبانهای تایلندی و انگلیسی صحبت می شود و امتیاز این هتل در بین گردشگران 8.1 است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *