دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل گلدن تولیپ البرشاء دبی

هتل گلدن تولیپ البرشاء دبی

هتل گلدن تولیپ البرشاء دبی

هتل گلدن تولیپ البرشاء دبی در جاده شیخ زاید و در نزدیکی بیمارستان الزهرا قرار گرفته و فقط 25 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی، 10 دقیقه تا فرودگاه آل مکتوم و 15 دقیقه تا مال آو امارات و اسکی دبی فاصله دارد.

همچنین ایستگاه متروی شرف دی جی دقیقا در پشت هتل می باشد.

این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته و دارای دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و تجاری کلیدی مانند دبی مارینا، دبی اینترنت سیتی، تِکوم، پالم جمیرا، برج خلیفه، دبی فونتِین (آبنمای دبی) و پارک گُلد اند دایموند می باشد.

این هتل 9 طبقه 125 اتاق مجهز به لوکس ترین و بهترین امکانات را دارد و به پاس خدمات بی نظیر و میهمان نوازی فوق العاده اش موفق به کسب جایزه و عنوان هتل سال 2014 در خاورمیانه و آفریقای شمالی شده است.

از صرف انواع غذاهای خوشمزه در رستوران های برتر این هتل لذت ببرید و چنانچه مایل به میل کردن غذای خود در اتاقتان هستید از خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته استفاده کنید.

از دیگر سرگرمی های این هتل می توان اشاره ای داشت به تماشای تلویزیون در شب و کانال های ورزشی که در کنار مهمانان خود با دیدن مسابقات مهیج می توانید خاطرات خوشی را برای خود بسازید.

هتل پرمیر این دبی سیلیکن اوئاسیس

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *