دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل فرمونت د پالم دبی

هتل فرمونت د پالم دبی

هتل فرمونت د پالم دبی

هتل فرمونت د پالم دبی در کشور امارات واقع شده.

همانطور که از اسم هتل معلومه هتل ۵ ستاره فرمونت پالم در جزیره پالم جمیرا قرار دارد و اتاق هایی لوکس به همراه چشم اندازهای تماشایی ارائه می دهد.

در این هتل نه تنها یک ساحل اختصاصی در اختیارتان هست که در آن می توانید شنا و انواع تفریحات آبی داشته باشید بلکه ۲ استخر هم دارید که شنایی متفاوت را در آن ها تجربه می کنید.

در ساحل ردیفی از صندلی ها چیده شده که می توانید ساعت ها بر روی آن ها استراحت کنید و محو تماشای امواج نیلگون خلیج فارس شوید.

اگر این ساحل با همه جذابیت هایش شما را راضی نمی کند فاصله هتل تا دبی مارینا حدود ۸ کیلومتر است که می توانید سفری به آن هم ترتیب دهید.

همین که وارد اتاق می شود اتاقی زیبا و تمیزی را می بینید که در آن سعی شده تا با امکانات و دکوراسیون خوب همه مشتریان را راضی نگه دارد.

اگر عاشق چشم اندازهای دریایی هستید می توانید اتاقتان را رو به دریا رزرو کنید و اگر هم چشم اندازهای سرسبز باغ را دوست دارید اتاق را در جایی بگیرید که چشم اندازهای باغ آن بیشتر از دریا باشد.

فرقی نمی کند همه اتاق ها با دکوراسیونی مدرن چیدمان شده اند که به خوبی هر انتظاری که از یک هتل ۵ ستاره در دبی داشته باشید را براورده می کنند.

در طراحی همه اتاق ها سعی شده تا از رنگ های ملایم استفاده شود تا زمانی که در حال استراحت در اتاقتان هستید احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

هتل آدرس منتگمری دبی

یکی از چیزهایی که در اتاق حتما از آن خوشتان می آید بالکن های شخصی است که چشم اندازهایی جذاب از باغ و دریا دارند و یک میز و صندلی هم در آن ها قرار داده شده تا مدتی بر روی آن ها بنشینید و در حالی که میوه و یا چای می خورید اطراف را تماشا کنید.

از امکانات داخل اتاق ها تلویزیونی بزرگ به همراه حمامی با امکانات کامل است.

هتل چندین و چند رستوران دارد که هر کدام با دکوراسیون مخصوص به خود کاملا متمایز شده اند.

شاید باور نکنید اما در این هتل یک رستوران فقط مخصوص غذاهای برزیلی وجود دارد که با رفتن به داخل آن و دیدن دکوراسیون و عطر و بوی برزیلی کاملا از یاد می برید که الان در جایی مثل دبی هستید.

اسم این رستوران برزیلی فروو (Frevo) است ودر آن هر جور غذای برزیلی که دوست داشته باشید را می توانید پیدا کنید.

هتل فرمونت د پالم دبی

البته این تنها رستوان بین المللی هتل نیست و در رستوران دیگری به اسم «فلو کیچن» هم انواع غذاهای خوشمزه کلاسیک از سراسر دنیا برایتان آماده می شود.

در این رستوران هم انگار وارد دنیایی متفاوت شده اید و تماشای دکوراسیون خاص آن حتما برایتان جالب توجه است.

اگر از طرفداران شیرینی و دسرهای شیرین هستید می توانید یک راست به سمت کافی شاپ هتل بروید.

در اینجا کافی شاپی با دکوراسیون مدرن هست که در آن می توانید خوشمزه ترین کیک ها و شیرینی هایی را که تا به حال در هیچ جایی طعم آن ها را نچشیده اید امتحان کنید.

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *